A A A Drukuj

ANALIZA ENSIZE - CARROT

Opis Analizy:

  •  Jest oparta na pracy Eduarda Spranger’a „Types of Men”
  •  Definiuje 7 motywatorów:
    - Wiedza
    - Pragmatyzm
    - Finanse
    - Samorealizacja
    - Szacunek
    - Władza
    - Etyka
  • Jest opracowana przy współpracy z psychologami i konsultantami biznesu
     

Cel Analizy:

  •  Określa potencjał badanej Osoby
  •  Odkrywa, co motywuje nas do wykonywania danej pracy
  •  Pokazuje, które czynniki najmocniej nas motywują, a które najsłabiej
     

Struktura Analizy:

  •  Zadanie: Należy zaznaczyć, na ile zgadzamy się z podanym zdaniem, na ile poruszana w nim kwestia jest dla nas ważna. Zgodność określana jest w skali od „Zupełnie nieważne” do „Bardzo ważne”
  • Zawiera 42 pytania
  • Na każde pytanie można odpowiedzieć tylko raz- nie można wrócić do poprzednich pytań, lub przewinąć całej listy, a następnie wrócić do początku
  • Przykładowe pytania:

Ważne jest dla mnie, aby zdobywać informacje, np. poprzez słuchanie radia, czytanie literatury faktu lub oglądanie programów dokumentalnych w TV
Ważne jest dla mnie, aby wiedzieć, jak pewne mechanizmy działają w praktyce
Ważne jest dla mnie, aby szukać możliwości zarobienia pieniędzy na przyszłe potrzeby
Ważne jest dla mnie, aby pracować nad projektami, które umożliwią mi rozwój osobisty
Ważne jest dla mnie, aby solidaryzować się z innymi ludźmi, nawet tymi, których nie znam
Ważne jest dla mnie, by mieć dobre kontakty z wpływowymi ludźmi
Ważne jest dla mnie, aby być częścią grupy, której normy i wartości podzielam

 

Wyniki:

Wyniki prezentowana są za pomocą wykresu, na którym czynniki motywujące badaną Osobę uszeregowane są od najmocniejszych do najsłabszych:
 

Raport z Analizy:

  •  Opisuje i wyjaśnia sposób postępowania badanej Osoby
  •  Pokazuje indywidualne dla każdego czynniki motywujące- te mocniejsze i te słabsze
  •  Jest zrozumiały dla osób nie posiadających specjalistycznej wiedzy z zakresu psychologii, socjologii


Zastosowanie Analizy:

  •  Rekrutacja – doskonałe uzupełnienie Analizy Puzzle
  •  Rozwój osobisty
  •  Rozwój zespołów
  •  Budowanie kompetencji liderskich
  •  Rozwój sprzedaży
  •  Komunikacja
     
do góry